سم قوی ریشه کنی مورچه

۲۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

هشت گونه بسیار رایج مورچه

گونه های رایج مورچه

اگرچه بیش از 12000 گونه مورچه شناخته شده وجود دارد، تنها تعداد معدودی از آنها به عنوان یک تهدید برای خانه شما محسوب می شوند. طیف گسترده ای از مورچه ها در همه مناطق جهان وجود دارند. آنها تعداد زیادی از گونه های مختلف هستند؛ در حقیقت، بیش از 12000 گونه مورچه مختلف شناسایی شده است؛ اما تنها بخش کوچکی از این گروه بزرگ، جزو آفات مهاجم خانگی محسوب می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

مورچه ها چطور مواد غذایی را می یابند؟

مورچه ها چگونه غذا را پیدا می کنند

مورچه ها چقدر باهوش هستند؟

سگ ها از حس بویایی فوق العاده خود استفاده می کنند تا به ما در یافتن همه چیز از جمله مواد مخدر کمک کنند؛ شامپانزه ها از ابزارهایی برای خرد کردن آجیل و خوردن آن استفاده می کنند؛ اما مورچه با این کوچکی چقدر باهوش است؟ همانطور که مشخص است این حشرات نیز بسیار باهوش هستند. مثال های زیر فقط چند مورد از هوش شگفت انگیز مورچه ها را نشان می دهند. 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

لانه سازی و کلونی مورچه

لانه سازی و کلونی مورچه بافنده

مورچه ها در کلونی های بسیار پیچیده ای زندگی می کنند. در این کلونی ها ملکه، رهبر آنهاست و دارای کارگرانی است که از لانه او محافظت می کنند. اصطلاح "کلونی مورچه" نه تنها ساختار لانه ای که مورچه ها در آن زندگی می کنند را نشان می دهد، بلکه قواعد اجتماعی را نیز نشان خواهد داد، مورچه ها با همدیگر در سازماندهی یک کلونی همکاری می کنند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
انت کیلر

راه های از بین بردن مورچه های خانه

راه از بین بردن مورچه های خانه

مورچه ها حشراتی کوچک، سریع و کنجکاو هستند. آن ها به راحتی به هر ظرف غذایی که محکم بسته بندی نشده است، وارد می شوند. این همان چیزی است که وقتی مورچه ها به خانه شما نفوذ می کنند، با آن مواجه می شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

شناخت دنیای مورچه­ ها

شناخت دنیای مورچه ها

در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات و حقایق بسیار جالبی را پیرامون مورچه ­ها برای شما بیان کنیم. با خواندن این مطالب دفعه­ بعدی که به این موجودات ریز و فعال نگاه کنید، سیستم کاری و زیستی پیچیده آنها را تحسین خواهید کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
انت کیلر

روش­ های خانگی دفع مورچه

روش های خانگی دفع مورچه

شاید اینکه مورچه ­ها در هر جایی بیرون از خانه وجود داشته باشند شما را اذیت نکند اما وقتی می­ بینید در امتداد سنگ روی کابینت آشپزخانه به صف کشیده شده اند، سریعا اقدام به از بین بردن مورچه ها با روش های مختلف می­ کنید. اما قبل از آن بهتر است بدانید چه نوع مورچه ای را از بین می برید.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
انت کیلر

راه های ورود مورچه ها به خانه

 راه های ورود مورچه به خانه

آیا به یکباره، سر و کله تعداد زیادی مورچه در همه جای خانه تان پیدا شده است؟

لشکر مزاحمی از مورچه ها که روی میز ها می چرخند، دور کوچکترین قطرات مایعات شیرین حلقه می زنند، روی سینک ظرفشویی مانند توریست ها گردش می کنند و شما آن ها را در همه جای خانه خود، مشاهده می کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

کلونی مورچه ها را چگونه نابود کنیم؟

روش های از بین بردن کلونی مورچه

مورچه ها در طبیعت نقش مهمی در تعادل اکوسیستم دارند. زمانی که مورچه ها در زیستگاه های طبیعی خود زندگی می کنند مشغول پاکسازی زمین از مواد آلی مانند حیوانات و حشرات مرده هستند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
انت کیلر

چطور کلک مورچه های سرویس بهداشتی را بکنیم

چطور کلک مورچه های سرویس بهداشتی را بکنیم

مورچه ها تقریباً می توانند در هر مکانی از خانه شما ظاهر شوند، اما یکی از مستعدترین مکان ها برای زندگی این موجودات کوچک، حمام و سرویس بهداشتی خانه ها هستند. اگرچه ممکن است متوجه حضور مورچه ها در این نقاط نشوید، اما در سرویس های بهداشتی خانه، شرایط برای زندگی اغلب مورچه های خانگی، مهیا است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

با گزیدگی و نیش مورچه چه باید کرد؟

راه های درمان گزش مورچه

تعداد بسیار زیادی از حشرات موذی در اطراف ما وجود دارد، اما روبرو شدن با مورچه‌ها در خانه و یا آشپزخانه می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد. مورچه ها به مواد غذایی موجود در آشپزخانه راه پیدا می کنند. علاوه بر این، محل گزیدگی مورچه ها با درد، خارش و تورم همراه خواهد بود.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
انت کیلر

پنج گونه مورچه قرمز و راه رهایی از آن ها

انواع مورچه های قرمز

گونه های مختلفی از مورچه های قرمز وجود دارد. به همین دلیل، تشخیص این که چه نوع مورچه ای باعث آزارتان شده، کار بسیار دشواری است. هنگام برخورد با آفات مختلف، که مورچه های قرمز نیز یکی از آن ها هستند، بهترین کار، تشخیص گونه آن آفت است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

علائم آلرژی ناشی از نیش مورچه

گزش مورچه و عوارض ناشی از آن

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها مورچه‌های آتشین هستند که گاز می‌گیرند درصورتی که این امر درست نیست بیش از 12000 گونه مورچه وجود دارد و هر کدام در هنگام دفاع از خود، واکنش متفاوتی بروز می‌دهند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
انت کیلر

چگونه لانه مورچه ها را بیابیم؟

لانه مورچه

اگر مورچه ها شما را تحت محاصره خود در آورده اند، بهتر است بدانید بهترین راه مقابله با مورچه ها، یافتن کلونی آن ها است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

سیزده راهکار ساده برای دور کردن مورچه ها

نابودی مورچه با مواد طبیعی

در این مقاله به بررسی راه هایی کاربردی برای دور کردن مورچه از خانه با استفاده از مواد و وسایل ساده موجود در خانه می پردازیم.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
انت کیلر

نیش سوزاننده مورچه آتشین

نیش سوزاننده مورچه آتشین
 

مورچه های آتشین می توانند یک بعد از ظهر دلپذیر را به یک روز بد تبدیل کنند. یک حمله از مورچه آتشین منجر به درد فوری و شدید می شود. درد به سرعت باعث خارش و سوزش پوستی می شود که می تواند چند ساعت تا چند روز ادامه داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

مورچه نجار خرابکارترین مورچه

خسارت ناشی از مورچه های نجار

تفاوت مورچه های نجار با سایر مورچه ها چیست؟

همه مورچه ها تهدیدی برای خانه شما نیستند، اما برخی از این گونه ها، مانند مورچه نجار، می توانند سبب مزاحمت باشند و حتی اگر فرصتی به آنها داده شود می توانند باعث آسیب و خسارت به افراد خانواده شما شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

معرفی گونه های مختلف مورچه

انواع گونه های مورچه
 

در این مقاله انواع مختلف مورچه را معرفی خواهیم نمود. همچنین مشخصاتی نظیر رنگ، شکل ظاهری مورچه های کارگر در کلونی، نوع لانه سازی، مشخصات ظاهری لانه و مواد غذایی مورد علاقه آن ها را نیز بررسی خواهیم کرد. 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

واقعا سرکه می تواند راه نجات از مورچه ها باشد؟

دفع مورچه ها با سرکه

اگر شما هم می خواهید خانه خود را عاری از آفت نگه دارید، اول باید از هجوم مورچه ها در امان باشید! اگرچه روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها از شر مورچه های آزار دهنده در خانه خود خلاص شوید، اما یکی از شگفت آورترین و موثرترین راه حل ها استفاده از سرکه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

مورچه ها و ویژگی های آن ها

مورچه ها و ویژگی های آنها

مورچه ها حشرات متداولی هستند ولی ویژگی های منحصر به فردی دارند بیش از 10000 مورچه در گوشه و کنار این جهان شناخته شده است. این حشرات بیشتر در جنگل های مناطق گرمسیری وجود دارند، جایی که حتی ممکن است نزدیک به نصف حشرات ساکن در آن منطقه را تشکیل دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر

هر آنچه درباره گزش مورچه باید بدانید

گزش و نیش مورچه
 

بعد از ظهر خوب تابستان است شما در باغچه خود زانو می زنید و علفهای هرز را بیرون می آورید، یا روی پتو می نشینید و از طبیعت لذت می برید، ناگهان احساس یک گزش شدید و سوزناک روی پای خود می کنید و دوباره و چندین باره این حس به شما دست می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
انت کیلر