دفع مورچه با وجود سگ

چطور از شر مورچه ها خلاص شوید وقتی حیوان خانگی دارید؟

لازم است بدانید دفع مورچه با وجود حیوان خانگی چگونه به سرعت و بدون آسیب رساندن به حیوانات خانگی انجام می شود. مورچه‌ها حشرات مستقلی هستند که می‌توانند به خانه شما حمله کنند، برای سلامتی و شادی شما مضر باشند این در حالی است که سموم فراوانی برای کشتن مورچه‌ها در مسیرشان وجود دارد که بیشتر آنها حاوی مواد شیمیایی هستند که برای حیوانات خانگی دوست داشتنی شما وحشتناک هستند. اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چطور از شر مورچه‌ها خلاص شوید بدون اینکه به سگ یا گربه تان آسیب برسانید ما به سؤالات شما جواب می‌دهیم.

در این مقاله درباره این موارد توضیح داده شده است.

- با مهار کردن مورچه‌ها شروع کنید.

- مورچه‌کش را از حیوانات خانگی دور نگه دارید.

- از مورچه‌کش‌هایی استفاده کنید که برای حیوانات خانگی بی خطر هستند.

 با مهار کردن مورچه‌ها شروع کنید

اولین قدم این است که اگر در خانه خود حیوان دارید یاد بگیرید که چطور از شر مورچه‌ها خلاص شوید. خانه خود را در درجه اول برای مورچه‌ها جالب نکنید. این بدین معناست که کابینت‌ها و کف آشپزخانه را خالی از تکه های نان و شیرینی نگه دارید. این کار باعث می‌‌شود تا مورچه‌های کارگر از تلاش برای پیدا کردن چیزها دست بکشند و نزد ملکه و کلونی شان بازگردند.

با این حال، سخت است که به دنبال هر تکه کوچک غذا باشید. بنابراین اگر شما همیشه وقتی به خانه می‌آیید در آشپزخانه با انبوهی از مورچه‌ها روبرو می‌شوید باید یاد بگیرید که چطور مورچه‌های کارگر را به دام بیندازید.

پاک کردن آثار مورچه

ابتدا رد پای باقی مانده مورچه‌های کارگر را شناسایی کنید که  آنها از کجا می‌آیند و به سمت کدام منبع غذایی جذب می شوند. حالا تله های مورچه را در همین مسیر قرار دهید. با این حال باید احتیاط کنید، همه تله‌‌ها دوست دار حیوانات خانگی نیستند!

دفع مورچه با وجود حیوانات خانگی از طریق استفاده از مورچه کش های ایمن

به منظور محافظت، آژانس حفاظت محیط زیست توصیه می‌کند که از موادی که کمتر سمی هستند استفاده کنید تا به حیوانات خانگی‌تان آسیب وارد نشود. این موضوع مهم ترین مورد برای دفع مورچه با وجود حیوان خانگی است. شما می‌توانید محصولات مهار کننده را امتحان کنید که به طور خاص برای مورچه‌های هدف طراحی شده اند. ضمنا این در حالی است که این محصولات برای جانوران از جمله حیوانات خانگی کمتر مضر هستند. حشره کش در مکان‌هایی به راحتی در دسترس حیوانات خانگی نیست. اما محض احتیاط از اینکه این تله‌ها در پشت وسایل، پشت کابینت‌ها و به طور کل دور از دسترس حیوانات کنجکاو قرار گرفته اند اطمینان حاصل کنید. این تله‌ها را نزدیک اسباب بازی‌های حیوانات خانگی خود، محل غذا و آب آنها نگذارید.

از مورچه‌کش‌هایی استفاده کنید که برای حیوان خانگی بی خطر هستند

مواد اولیه همه مورچه‌کش‌های بی خطر، خاک دیاتومه است که شامل مقدار کمی از بقایای فسیلی گیاهان آبزی به نام دیاتومه می‌شود. خاک دیاتومه با ترکیباتی از سیلیکا به پودر تالک کرم رنگ مایل به سفید شبیه است. سازمان غذا و دارو، خاک دیاتومه را به طور کل بی خطر تلقی می‌کند. فقط در زمان خرید مطمئن شوید که محصولی را انتخاب می‌کنید که دارای برچسب درجه مواد غذایی است. بدین معنا که این محصول روند خالص سازی را طی کرده است. ضمنا شما می‌توانید فقط خاک دیاتومه را خریداری کنید.

برای پاک کردن آلودگی جزئی، یک اسفنج بزرگ که خاصیت جذب کنندگی دارد را در آب قند خیس کنید. آنرا نزدیک رد پای مورچه بگذارید و اجازه دهید یک روز بماند. مورچه‌های مرده را با آب بشویید. اسفنج را در مقدار بیشتری آب قند خیس کنید و آن را دوباره نزدیک رد پای مورچه بگذارید تا زمانی که در هنگام بیرون کشیدن اسفنج، دیگر هیچ مورچه مرده ای را نبینید.

 

سم مورچه کش قوی

نحوه خرید سم مورچه را در این صفحه میتوانید مطالعه کنید